fredag 16. april 2010

VM i tidlig opp og ut

Mårnings. Vel, i dag har vi vært ute tidlig. Litt vel tidlig for pappa sin del. Vi stod opp (dvs meg og mamma) i seks-tiden. Jeg fikk melk i sengen, mens mamma gjorde seg klar for jobb. Pappa var våken, men slappet av i sengen.

Litt over syv kjørte vi mamma på jobb. Så kjørte jeg og pappa til Arna for å hente noen fliser på Sæthre Stein. Jeg sov mens pappa var inne for å hente disse.
Etter dette kjørte vi mot Danmarksplass og til Elfa butikken. Vi var der halv ni og de åpner kl ni. Men han hyggelige mannen som jobber kom samtidig som oss, og vi fikk komme inn i butikken. Der kjøpte pappa innredning til skapet på soverommet mitt. Så kjørte vi hjemover.

Vi stoppet innom ICA på Askøy Senter og handlet vaskemiddelsting til 40% avslag. Så gikk vi opp på kafe'en som ikke var åpnet. Der spiste jeg skive, mens pappa spiste hvetebolle med brunost (kjøpt på ICA).

Da vi kom hjem så monterte pappa garderoben sammen, mens jeg satt i sengen min og lekte med Lego-klosser.

Nå skal vi snart gjøre oss klare for å dra på badings i Askøy Terapibad. Det er moro. Senere i dag skal vi hente mamma på jobben og så skal vi se om de har disse på TøysArØss ved Lagunen. Er klar over at det sikkert er masse kø og slikt og det er mulig det klikker for pappa - så nå er du advart mamma =)

Suss og klemmer til alle =)

1 kommentar:

  1. Synes du klarte deg veldig bra jeg... bare en dødstrussel! Stolt av deg vennen :)

    SvarSlett