tirsdag 13. april 2010

Trillingstur i det fine været

Hei og hopp. Her er jeg ute i hagen. Hadde på meg de fine Skofus skoene. Merka ikke noe til at jeg hadde sko på jeg. =) Det blåste litt masse i dag formiddag, og etter en liten stund var det nok lekings ute. Da tok vi en trilletur - sikkert bare for å få meg til å sove. Men jeg beit på nok en gang.


Etter at jeg hadde sovet en stund gikk vi ned til onkel Kjetil. Vi hadde med den gamle bærbare PC'en til mamma som Julie fikk. Hun skal bruke den til å ta noe bil-teori-prøver på nettet. Jeg spiste skive ute på terrassen til onkel.


Det var over 20 grader på terrassen og jeg fikk derfor is til å kjøle meg ned med. Nam! Mesteparten gikk litt i histen og pisten, men det er veldig godt med is.


Onkel skulle fikse noe greier på BMW'en til Lise, men tror de brukte mest tid på å finne igjen skru-lokket til radiatoren. De hadde rota det ned i motoren. Vi tussla så ned mot Askøy Senter. På veien hilste vi på Arne som jobbet i hagen. Vi traff også på moren til Vidar. Hun hadde med seg kidsa til Vidar, Mats og Sander. De skulle til farmor for å spise hjemmelaget fiskegrateng =)

På senteret så spiste pappa en veldig sen lunsj, mens jeg spiste et helt glass med Bondegryte. Nam! Så bæsja jeg litt og vi gikk på stellerommet og skiftet. Jeg koste meg der.


Her er en liten videosnutt =)


Nå er vi hjemme alle tre. Snakkes =)

Snakkes senere.

2 kommentarer: