tirsdag 20. april 2010

Besøkt mamma

Hei! I dag har vi vært innom mamma på sykehuset. Navlebrokk-operasjonen gikk fint, men hun er sliten. Vi var rett innom med litt knekkebrød, frukt og noe lesestoff. Besøkstiden er mellom 17 og 20, så vi var bare rett innenfor døren. Mamma fikk likevel en suss av meg. Hun får besøk av Svanhild og muligens Veronica senere i dag. Håper det.
Vi dro så til Lagunen. Der postet vi pakke til Frøya som er blitt 1 år. Frøya er med i min barselsgruppe, men har nå flyttet til Oslo. Jeg og pappa spiste lunsj på kafe'en.

Da vi kom hjem så sov jeg litt i bilstolen. Da jeg våkna så tok vi en tur ned til onklene med racer'en min. Nå har jeg fått fiskegrateng til middag. Pappa har skifta en bleie på meg. Nå kryper jeg på gulvet mens pappa lager seg litt middag. Senere skal jeg bade i stampen og så har jeg lovet pappa at jeg skal være i seng til det blir kortkveld her hjemme.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar