mandag 12. april 2010

Hoggorm...

...neida, vi så ikke noe hoggorm i dag :) Men...

I natt var jeg ikke så flink å sove i sengen min. Jeg måtte inn til mamma og pappa kl 0230. Og kl 06 var jeg lys våken. Pappa lekte med meg i sengen. Jeg trommet litt på pappa med tre-sleiven.


Senere bar det inn i stuen til alle lekene. Hadde så en lur fra 1030 til 1215. Pappa vekte meg. Fikk litt frukt og så dro vi på tur. Først leverte vi inn noe fjas til Fretex, så en tur innom Kleppe Barnehage med svarslipp for at vi aksepterer barnehageplass der. =)

Etterpå dro vi innom Intersport på Laksevåg Senter for å fixe mammas gå-staver. Så innom Sæthre Stein for å finne noen ekstra fliser og så innom Elfa for å kjøpe noe dingser til garderoben.

Etter dette trillet vi tur i Kanada-skogen tror jeg det heter. Matet pippene. =)







Nå er vi hjemme og mamma er kommet fra jobb, men er allerede dratt ut for å treffe jentene. Mulig hun skal på Quiz på Wave etterpå. Bra pappa passer på meg. Tror jeg har bæsja nå. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar