søndag 25. april 2010

Lørdag er tid for litt av hvert

Heisann. I går var det så travelt at pappa ikke fikk tid til å blogge. Så vi legger inn litt i dag.

Her er vi borte hos Arne og Åse. Onkel Gisle holdt på å sage ned et bjørketre som Arne og de har hatt lengre enn pappa er gammel. Annbjørg og Helge kom forbi. De er flinke å gå tur. Pappa og Helge hjalp til med å dra treet ned i riktig retning mens onkel Gisle sagde med motorsag. Jeg stod parkert med sykkelen min langt vekke. Jeg liker ikke sånn høy motorsag-lyd. Annbjørg ga meg skive med leverpostei som pappa hadde laget med. Jeg hadde matboksen min på lasteplanet på sykkelen min. Kult!


Så sykla vi videre ned til onklene mine. Her er jeg i garasjen til onkel Kjetil. Han har racerbil i garasjen - Corvette. Den bråker også når han starter den opp. Onkel Kjetil og onkel Joar var ikke hjemme. De var på Sartor Senter og handlet noe greier, bl.a trampoline.


Da vi var på vei hjem så kom onkel Joar og onkel Kjetil kjørende. Vi tok derfor en tur inn til onkel Joar. Så på fotballkamp på den nye store TV'en. Uheldigvis så slo ikke Tottenham Manchester United. Man U har alltid så forbaske flaks. Møkkalag. Jeg hater Man U. Det er i allefall det jeg blir fortalt =)


Skal tidlig krøkes som det heter. Onkel Joar liker å tulle. Men jeg fikk ikke smake på drikken til onkel. Det var kun en sånn photo-shoot-greie. Kun for morroskyld lissom =)


Litt senere på dagen så fikk jeg hjelpe til mens de monterte trampolinen. Moro å sitte på, men tror jeg liker dissen min bedre foreløpig.


Vel, nå er det søndag og klokken er snart 10. Jeg har spist frokost sammen med mamma og pappa. Senere i dag skal vi på middagsbesøk hos onkel Kjetil. Men hva som skal skje før det det vet jeg ikke.

Hver dag er et nytt eventyr synes da jeg.

Mange klemmer fra Joakim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar