torsdag 8. april 2010

Jesper på besøk

Fetter Jesper har i dag vært på besøk hos meg. Det ble litt tid til leking på gulvet.


Pappa sa så at Jesper må gjøre leksene sine. Her er han i full sving. Det var finskrift på lekseplanen. "Vårvise" skulle skrives med løkkeskrift.


Da mamma kom hjem spiste vi kjøttkaker. Da sov jeg i vognen. Jesper ble så kjørt på trening. Mamsen er nede på jentekveld på Askøy Senter og satser på å få kjøpt noe sminke til redusert pris. Jeg har sovnet i mamma og pappas seng, mens Jesper er kommet tibake fra trening. Han ligger nå og plasker i badekaret.

Vel, vi snakkes. Pappa skal nå se Liverpool - Benfica på TV'en. Jeg håper på seier slik at pappa er i godt humør i morgen. Jeg tror vi skal bade på Askøy Terapibad i morgen.

Klemmer fra en sovende Joakim

1 kommentar:

  1. Det ble litt sminke ja... du får hilse din far og si tusen takk fra mamma :)

    SvarSlett