fredag 9. april 2010

Bading i Askøy Terapibad

Heisann! I dag har jeg badet med pappa i Askøy Terapibad. Det var kjempekoselig. Det var noen små-pøbler der som sprutet litt vann på meg, men det gjorde ikkno. Jeg synes det er gøy å plaske.

Jeg satt også litt i boblebadet og det kjittla litt =) Var også helt ute på det dypeste, men pappa passet godt på meg.

Er det ikke en kul badikk jeg har? Den er fra ImseVimse =)


Her kan dere se meg plaske litt, men ble ofte distrahert av de andre som var i bassenget. Jeg dukket også helt under like før vi skulle dra opp av bassenget. Akkurat slik som jeg har gjort på babysvømmingen på Vestkanten. Men nå så tror jeg at jeg liker Askøy Terapibad mye bedre. Passer lissom mer for meg det =)


Da vi var ferdig kjørte vi til Askøy Senter. Jeg fikk en liten Xylofon - siden jeg liker så godt å tromme og slikt. Pappa sier til meg at det er dyrt å ha pappapermisjon og mamma sier visst at pappa ikke får samme lønn som normalt. Hva er det for noe vissvass? Vel, anyway... Vi venta på mamma på Baker Brun. Da hun kom så russla vi på Ica og handlet ting til taco.

Det er nå kveld og jeg har badet i stampen i dusjen slik at jeg fikk av alt klorvannet. Nå ligger jeg i sengen med mamma og har fått varm melk. Nam! Det skal bli godt med helg.

God helg til alle sammen!

Klemmer fra Joakim =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar