mandag 26. april 2010

Ett års-kontroll

Hei. I dag har jeg vært på 1 års-kontroll hos helsesøster nede på Fenring Legesenter. Jeg ble målt til 73,5 cm og 10,78 kg - noe som er helt okei. Doktoren tittet på øyne, ører og sjekket bein og slikt. Han sa ikke så mye, men alt stod bra til. Så var det inn til en slem dame som stakk meg i beina to ganger med sånn sprøyte. Jeg gråt litt, men etter en liten stund var det glemt.

Så tok vi en tur til Drotningsvik Senter for å få en ny skrue på TFK vogna. De tok en skrue fra en utstillingsmodell. Vi får heller huske å teite enkelte av skruene på vogna med jevne mellomrom. Så var det litt handling og tur hjem.

I kveld har jeg også vært borte hos onkel Kjetil og fiksa internettet hos han. Det var vel pappa som gjorde mesteparten av jobben, mens jeg lekte med onkel og Julie. Da det tok litt lengre tid enn regnet med, så ble jeg sur og grinette på veien hjem. Fikk så grøt og melk. Jeg hoster nå litt og jeg har litt feber. Har fått en feber-nedsettende pille og håper det hjelper. Sovnet i armene til mamma og ligger nå i sengen. Hoster litt så vi er litt spent på åssen natta blir.

Snakkes. Klemmer fra Joakim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar