søndag 11. april 2010

Søndagstur - Herdla, Erdalscup og onkel Kjetil

Hei! I natt har jeg vært stor gutt og sovet på eget rom. Det var ikke skummelt i det hele tatt. Men jeg måtte inn til mamma og pappa i sekstiden. Jeg har jo ikke TV på rommet og vil jo ha med meg Handy Manny og Spesial Agent OSO.

Her er vi på vei til Herdla. Det var kjempekoselig. Ikke noe vind og nesten ingen folk der ute da vi kom oss tidlig avgårde.


Etter å ha russla litt så gikk vi på Herdla Gjestgiveri og tok oss en pause. Mamma og pappa spiste kylling, mens jeg fikk skive. Jeg fikk også smake litt av mammas kylling.


Innimellom slagene så viser jeg hvor stor jeg er om noen skulle ha glemt det.


Da vi var ferdig så tok vi en tur på Erdals Cup for å se fetter Jesper spille kamp. De hadde visst tapt de to første kampene med litt stygge sifre, men i den tredje kampen så det ut som de reiste kjerringa. Etter mye bra spill så mener jeg å huske at de vant 4-0 over Nordsiden. Jesper la opp til to mål - ett med pasning og ett på innkast. Jesper er flink til å ta innkast. Han hadde også en kjempekul corner.

Etter kampen kom Jesper bort til meg og hilste på meg.

På veien hjem så vi at onkel Kjetil var hjemme. Da tok vi en trilletur inn til han. Jeg hadde på meg mine kule solbriller. Husker ikke hvilket merke de er, men de er kjempekule. Tror de er kanondyre. =)

Nede hos onkel spiste jeg middagen min. Barnebarnet til onkel, Sebastian, kom også innom en tur. Han var visst litt overasket over at jeg kunne krype. Men det er jo ingen sak. Jeg og Sebastian fikk is av onkel Kjetil. Det har jeg aldri smakt før. Jeg likte ikke at pappa tok fra meg is-pinnen.


Nå er vi hjemme igjen. Pappa har sett Liverpool spille 0-0 mot Fulham. Elendig av Liverpool :-( Jeg har fått melk av mamma nå og sovnet på brystet til mamma. Ligger nå i sengen min og sover søtt.

Klemmer fra Joakim =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar