onsdag 21. april 2010

Ikke drit i å besøke mamma

Hei! I dag har jeg og pappa hatt en tur innom Akvariet. Her ser vi pingviner og i bakgrunnen ser vi at de holder på å filme til tv-serien som går på TV2.


Selv likte jeg best å se på fuglene som fløy under vann. Pingviner heter de. De var kule.


Etter å ha sett på krokodiller, haier, slanger og mini-apekatter så måtte vi ha litt mat. Men det skjedde så mye i kafe'en at det var litt vanskelig å konsentrere seg. At det startet noe sel-show-fjas gjorde det ikke lettere. I følge Akvariet så digger selene høy disko-musikk når de har show.


Etter fjasing på Akvariet tok vi en tur og besøkte mamma på sykehuset. Her er meg på sykehuset. Tror mamma skal komme hjem i morgen.

Siden jeg ikke har ro i ræven så kunne ikke vi være der så lenge.

Nå er jeg og pappa hjemme. Jeg har fått grøt nå og ser litt på Handy Manny nå. Rustein er en pyse. Han er redd for alt. =)

Snart er det skifte til pysj og litt melk. Satser på at jeg er like flink til å legge meg som i går.

Natta fra Joakim =)

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt med besøk av verdens beste gutter :)

    SvarSlett
  2. Han var veldig lik deg på bildet fra kafeen Ståle! :)

    SvarSlett