torsdag 8. april 2010

Vi kaller en spade for en spade

Hei. Har hatt en liten biltur til Sartor Senter i dag formiddag. Pappa trodde at jeg ville sovne i bilen, men det gjorde jeg ikke. Så da fikk jeg sitte oppe i vognen på senteret. Pappa så etter nye joggesko, men fant ikke de han er på jakt etter. Jeg derimot fikk en ny spade.

Den kostet kun 9 kr og var da for billig til at jeg fikk BR-penger (klistremerker). Jaja. Sovnet på Sotra-broen på vei hjem sånn litt over kl 11. Nå sover jeg i vognen ute. Deilig. Senere kommer den kule fetter Jesper opp her etter skolen. Tror det er i halv to tiden. Så det er ikke sikkert vi får tid til å handle middag til mamma kommer hjem. Hun blir sikkert rasende =) Vi får finne noe i frysen tenker jeg.

Klemmer fra Joakim =)

1 kommentar:

  1. Jeg våknet ti over 12. Spiser skive nå. Det blir kjøttkaker i brun saus til middag.

    SvarSlett