mandag 19. april 2010

Ny uke - nye muligheter

Hei!
I dag var vi alle 3 tidlig oppe. Mamma skal opereres for navlebrokk. Så vi måtte være på Haraldsplass Sykehus kl 0730. Etter vi hadde levert mamma så gikk vi og handlet på Rema1000 på Juvik-flaten. Jeg fikk skive da vi kom hjem og så tok vi en trilletur på racer'en min.
Vi sendte noen sms'er til mamma for å høre hvordan det gikk. Håper alt går bra.

Jeg har også sovet litteranne, men ikke så mye. Pappa har ryddet litt. Så har onkel Kjetil vært oppe og tatt noen mål for oss til gjerde som vi må ha på muren. Mens onkel og pappa målte ga Sebastian meg fart på dissen =)


Så har jeg også fått tid til å rote litt i skuffer og slikt. Dette gjorde jeg mens pappa lagde middag.


Nå sover jeg i vognen inne. Pappa skal til å spise middag (hjemmelaget pizza). Og vi er veldig spente på når vi hører noe fra mamma =)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar