tirsdag 27. april 2010

Tur på Vestkanten

Hei! I dag har vi alle 3 hatt en tur til Vestkanten. Pappa og mamma har klippet seg. Mamma måtte fikse neglene også. Så i dag har vi vært her lenge.

Her får jeg middag på en eller annen kafe. Husker ikke navnet, men mener den er nede ved Safari-butikken. Jeg spiste opp et helt glass med mat. Nam!


Etter dette så måtte jeg og pappa slå ihjel noen timer da mamma sine greier tar nokså lang tid. Her er jeg i vinduet ved lekebutikken og ser på alle bilene. Det var mange store biler som kjørte full fart.


Jeg fikk også lekt litt med voksen-Lego...


...og her leker jeg med baby-Lego inne i NameIt-butikken.


Nå er vi hjemme og jeg har spist grøt. Skal nå snart ha litt melk og så blir jeg vel sendt i seng. Natta alle sammen!

Klemmer til alle fra Joakim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar