søndag 30. mai 2010

Sommer og sol =)

Heisann alle mine venner. I dag har deg vært en nydelig dag. Masse sol og masse morro. Vi har vært i hagen i hele dag. Pappa har grisslet på og mamma har ryddet og vasket klær. Jeg har disset og kost meg. Denne helgen har (som noen vet) Kristoffer Robin (til Svanhild) vært på liggings hos Jesper (min kule fetter). Jesper og Kristoffer har hatt det kjempegøyt i lag. De har funnet tonen som det heter. I fem-halv-seks-tiden så kom tante Svanhild og onkel Asbjørn, Susanne, Andrea, Hege Therese og en venninne av de på besøk. Så vi fyrte i gang grillen og grillet til hele nabolaget. Onkel Joar og tante Therese og fetter Markus kom også en tur innom. Jeg har også fått litt god mat. Tante Therese ga meg grøt, mens de andre spiste grillmat. Så fikk jeg "leke" litt oppi pute-kassen på terassen. Der inntok jeg også litt varm god melk. Nam! Nå har jeg inntatt horisontalen i sengen min og drømmer nok søtt om alt det artige som har hendt i dag.

Her er noen bilder fra i dag =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar