lørdag 5. juni 2010

Juni og slikt

God morgen. En stund siden sist bloggings. Men det er vel fordi vi alle 3 har vært litt opptatt. Men vi har det veldig bra. I går hadde pappa fra fra jobben og han var da først en tur innom IKEA for å kjøpe inn nye stuemøbler. Disse er nå stablet i garasjen da vi skal pusse opp stuen i sommer. Så i tolv-tiden dro vi alle sammen på bading i Askøy Terapibad. Det var koselig. Etter det var det handling på Askøy Senter der jeg også spiste middagsglasset mitt med Lasagne. Nam! Da vi var hjemme så fikk jeg disse litt og krype litt på terassen. Av en eller annen grunn så har jeg lyst til å stappe både småstein og mold i munnen, men da sier de voksne: "Nei! Det e æssjabæsj!"

I dag er det lørdag og jeg og pappa har stått opp. Jeg vimser rundt i stuen og styrer på med mitt. Lurer på hva vi skal finne på i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar