søndag 13. juni 2010

Karoline 3 år

Hei (igjen)!
Jeg har også i dag vært i bursdagsbesøk til Karoline til Christian og Ann Cathrin nede i Myrane. De har hatt barnebesøk tidligere, så i dag var det meg, mamma og pappa, Vidar og Trine, Kenneth (onkel til Karoline), Kristian m/Ch, Ann Cathrin, Jakob og Karoline som var på bursdagsfest. Pappaen til Christian (Olav) kom innom sitt eget hus på slutten. Det var litt støy med en gang da vi kom så da ble det litt grining fra min side. Jeg liker ikke så høye lyder sånn med en gang jeg er på et nytt sted. Men det gikk over etter en liten stund. Vi fikk god kake og god drikke. Ostekaken (med finfin advent gele) var kjempegod. Jaja.

Her er litt bilder fra festlighetene:

Meg og mammaen min :-)

Karoline åpner pakken. Hun fikk bilde på lerret av oss.

Fint bilde? Ingen følger med...

Trine, Vidar, pappa og meg :-)

Er nå litt varm i trøyen og leker på gulvet med Karoline og Jakob. De hadde en sånn gøyal dings der kuler rullet ned til en dings som sier "Ping" når kulen treffer.

Jaja. En av oss i huset sover da i allefall nå, men nå går resten til sengs.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar