mandag 14. juni 2010

Lunsj på Lagunen og tur på graven til mormor

Hei!
I dag har jeg vært med pappa. Mamma er med jobben på 1-dags hyttetur. Hun kommer hjem i ettermiddag. Så pappa har tatt fri fra jobben i dag for å være med meg. Vi har vært litt på farten. Vi har vært innom Barnas Hus (uten å kjøpe noe). Så litt på en grind som vi kanskje skal se om vi kan ha fra stuen og inn mot kjøkkenet. Men pappa ville sjekke den litt på nettet først. Etter det var vi på Lagunen og spiste lunsj. Jeg fikk smake på en løkring, men den var ikke så god. Så jeg koste meg med skive med leverpostei og litt utvannet eplejuice. Nam!




Så kjøpte vi med noen blomster som vi plantet på graven til mormor.


Nå er vi hjemme og jeg sover. Pappa sjekker litt jobbmail. På TV'en er det fotball-vm-kamp mellom Nederland og Danmark. Stillingen er akkurat nå 0-0.

Senere i dag skal pappa på Mark Knopfler konsert sammen med Paul. Så det kommer sikkert ikke flere bloggingser i dag.

Ha en fin dag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar