fredag 25. juni 2010

Besøk i barnehagen

Heisann! I dag har pappa tatt fri fra jobben slik at vi alle tre kunne besøke barnehagen jeg skal begynne i når sommeren er over. Jeg var i dag morges på besøk i Kleppe Barnehage og avdelingen (Dain) som jeg skal begynne i. Med en gang jeg kom inn så ville jeg ned på gulvet. Der fant jeg meg raskt til rette. Masse snille og flotte barn og masse nye leker - Duplo-lego og traktorer. Mamma og pappa fikk en liten omvisning, mens jeg styrte på med mitt. De andre barna løp omkring mens jeg var på gulvet. De barna som er der nå er ca 1 år eldre enn meg. For min del så kunne jeg liksågodt begynt i dag. Vi tror at tilvenningen til barnehagen skal gå veldig greit. Jeg storkoste meg den tiden jeg var på besøk. Personalet var kjempesnille.



Etter besøket var vi på Sartor og fikk unnagjort helgehandlingen. Vi var også innom Florvaag Bruk og handlet noe male-greier. Nå sover jeg og mamma og pappa har malt veggen og den nye peisen.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar