søndag 13. juni 2010

Hva skjedde i uke 23?

Heisann. Det er ikke så hyppig blogging nå som før. Får ta litt skylda at det har vært fint vær og mamma og pappa har malt huset litt om ettermiddagene. Selv er jeg litt snuffsen og det renner litt av naien. Men jeg har da fått gjort litt selv om jeg ikke har vært innom bloggen min. Jeg har vært masse på tur med mamma. Vi har vært hos onkel Kjetil. Da var vi også hos Lise på terassen hennes og hilste på Benjamin. Der fikk jeg både gå med onkel og krype på terassen. Jeg gikk barbeint og har fått litt merker i beina etter en hard økt på terassen, men slikt tåler jeg da jeg er "dor dutt". Så har jeg vært mer på tur med mamma. Mamma og Lise har hatt noen trilleturer ned til Askøy Senter/Kleppe barneskole. Mamma var på nattåpent på Askøy Senter med Ann Helen, Stine og pappas Visa-kort. Så jeg fikk en ny gøy leke, en sånn trekasse med masse fjas på. Mamma kjøpte også litt klær til seg, pappa fikk en t-skjorte og jeg fikk i tillegg til leken også noen nye klær. På lørdag var jeg, mamma og pappa på Vestkanten. Der fikk jeg også klippet meg. Det gikk mye bedre denne gangen enn sist. Her hadde jeg egen bil med ratt og hadde TV i bilen som viste "Biefilmen". Der vil pappa sitte neste gang han skal klippe seg. Ellers er fotball-VM i gang og det synes noen i huset er kjempegøy. Men kan de holde opp med de ule-lydene?

Her er noen bilder fra disse dagene:


Nå er det søndag og vi skal i dag i bursdagsbesøk til Karoline nede i Myrane. Jeg synes det er gøy å gå i bursdagsbesøk. Men først må vi ha det litt gøy her hjemme.

Klemmer til alle kjente fra Joakim =)

1 kommentar:

  1. Okei, på bildet står det at vi 10/7-2010 var hos onkel Kjetil og Lise, men det var 10/6-2010. Pappa blingsa litt i Photoshop =)

    SvarSlett