søndag 27. juni 2010

Søndagstur - lunsj i Kollavågen

Hei alle tittere av bloggen min. Kjekt at dere svinset innom.

I dag har jeg, mamma og pappa vært på tur i Kollavågen. I dag har det vært sol og varmt. Vi hadde med lunsj, drikke, frukt og litt leker. Det var litt folk dere nede i dag, men ikke så mange som vi kanskje hadde trodd på forhånd. Jeg fikk krabbe rundt omkring. Det var litt ekkelt når jeg krabbet uten bukse. Gresset stikker litt. Så jeg krabbet litt annerledes enn det jeg pleier. Jeg klarte også å reise meg opp på beina og jeg stod også litt før jeg trygt deiset i bakken med bleien først.

Her er noen bilder fra i dag:






På veien hjem dro vi innom Tormod og Britt-Anne på Tveit. Mathias har hatt 5 års dag og vi glemmer ikke å gi gave til barn som har hatt bursdag. Tok noen den? Tjihi...

Nå er vi hjemme. Pappa har sett Tyskland slå England 4-1 i fotball VM, mens mamma har vært litt på data'en. Jeg har lekt fint på gulvet. Jeg har nå fått grøt og har fått ny bleie og pysj på. Litt varm melk og så blir jeg vel bært inn i sengen om ikke så alt for lenge.

-"Pappa, kanke jeg få blogge litt til'a?"
-"Nei, nå er det nattinattinatt"

1 kommentar:

  1. For en sjarmør du er! Fin blogg og! Hils far og mor.

    Roniken ;-)

    SvarSlett