fredag 2. juli 2010

Stompen i stampen

Heisann! I dag har jeg og mamma hatt deg kjempekjekt. Vi kjørte pappa på jobb i dag morges. Etter dette var vi hjemme en tur for å sende en epost til Christine med et bilde av Elida som vi tok i min 1-års fest. Hun ville gjerne ha dette så da fiksa mamma dette. Så dro vi innom Rema 1000 for å handle inn litt saker til re-union fest som pappa skal på i morgen med barneskolen. Det er 30 år siden pappa begynte i første klasse. For en gamling pappa'en min er. Jaja. På butikken traff vi onkel Joar og jeg fikk stå litt i hyllene og ordne nede på Rema'en. Fikk også sitte oppi en liten handlekurv mens onkel dro på meg. Koste meg masse jeg.
Da vi kom hjem så fikk jeg bade ute i stampen. Det var kjempekoselig. Jeg liker jo så godt å bade.

Her er noen bilder av badingen:






Nå sover jeg i vognen min og skal vel snart stå opp. Mamma skal til Annette senere i kveld, mens jeg skal kose meg hjemme med pappa. Tror vi skal en tur ned til Havna i seks-tiden for å se litt på åssen det ser ut der som pappa og de skal ha klasse-festen.

Suss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar