onsdag 28. juli 2010

Pappa finner ikke på overskrift

Heisann folkens. Hva har skjedd siden sist? Tja. Ikke så mye. Men vi har kanskje glemt å nevne at jeg klarer nå å gå et par skritt. I følge de store folkene som jeg bor med så er det visst en sånn big deal det der.

Anyway. Her er noen bilder fra da jeg badet i forrige uke:



I går hadde vi besøk av Ann-Helen, Annette og lille Thorbjørn. Vi grillet og koste oss.



Her har jeg et sånn crook eye greie i flaisen.


I dag har vi ikke gjort så mye. Vi har vært en liten tur på butikken for å handle inn noen gaver. Mamma og pappa har ryddet litt i stuen. Så har jeg og mamma vært på besøk til tante Therese, mens pappa ryddet litt til.

Jeg har lagt meg og har bæsjet meg ut og har fått ny bleie og så har jeg visst lagt meg en gang til. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar