mandag 2. august 2010

Mamma er tilbake i jobb :-)

Heisann alle sammen! I dag begynte (endelig) mamma på jobb igjen etter noen års avbrekk med fri og diverse saker - deriblant meg for eksempel. Hun har gledet seg til å begynne igjen og det tror jeg de på jobben har også. Mamma stod i dag opp lenge før meg. Hun var på jobb før kl 07. Jeg har i dag vært med pappa og vi har hatt en litt travel dag. Vi to var da tidlig oppe vi også. Før klokken var blitt ti så hadde vi fått unnagjort melk, bleieskift, frokost og dusj, samt en tur innom Florvaag Bruk for å få kuttet noen sponplater. Så bar det avgårde til Neumann Bygg i Sandviken der vi skulle hente noen fliser. Noe som skulle vise seg å bli nokså vanskelig for den forp..... nalle-bedriften. De regna ut hvor mange fliser vi trengte og pappa betalte. Etter 35 min så fant de ut at de ikke hadde flisene på lager. Så da måtte vi få pengene igjen. Hun heksen i kassen brukte så et kvarter på å få hentet pengene. Jeg hadde hylekor mens pappa kranglet. Når de får flisene inn igjen så kranglet vi oss til 50% rabatt og en skriftlig beklagelse som vi skal få på mail. Jaja. Etter dette så sovna jeg mens pappa kjørte til Vestkanten. Der spiste pappa litt lunsj, mens jeg sov. Så leverte pappa inn mammas mobil som jeg visstnok har slevet så mye på at det er blitt fuktskade på den. Så var vi i lekehjørnet på Vestkanten der jeg bygga litt Lego før pappa kjøpte med litt ekstra Lego-klosser hjem. Da vi kom hjem så varma vi litt mat til mamma skulle komme hjem og jeg spiste litt middag. Så forsvant mamma ut igjen da hun skulle ha neglene på service. Flott det. Mens mamma var der var jeg og pappa på lekeplassen en liten stund. Nå har jeg fått pysjen på og spist grøt og drukket melk. I morgen er nok en ny dag med min super duper pappa.

Her er noen bilder fra i dag:




1 kommentar: