fredag 20. august 2010

Barnehage er gøy

Heisann!
Jeg har nå hatt mine tre første dager i barnehagen. Og det er bare helt knall synest jeg. I dag var jeg i barnehagen fra kvart på åtte til klokken tre. Når pappa hentet meg så ville jeg ikke gå, så jeg lekte en liten halvtime til. Etter barnehagen så dro jeg og pappa til jobben til mamma for å hilse på henne. Hun skal på sommerfest i dag og er med i festkommiteen og hjelper til med å stelle i stand. Jeg og pappa tok så en liten bytur. Vi spiste middag på Fridays. Der traff vi pappas kusine Gro og hennes familie.



På veien hjem så kjørte vi innom Vidar og Trine på Nipefjellet. Der lekte jeg litt på gulvet sammen med Trine, mens pappa og Vidar preiket litt fjas. Nå er jeg hjemme og har fått grøt og melk. Ligger i sengen min og hoster og harker litt. Håper natten går bra. Vi preikes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar