mandag 16. august 2010

Sommeren var innom i dag

Heisann! I dag var sommeren innom en tur på en snarvisitt. Jeg og pappa har i dag fjaset litt hjemme. Vi har vært nede hos nabo Thorsen og hilst på kaninen Fersken. Den var myk og deilig.


Før jeg hadde meg en liten lur så hadde jeg meg en liten trilletur med sykkelen min. Etter luren så våknet jeg opp til et deilig bad. Jeg var litt voldsom med plaskingen i dag, men det er bare gøy. Pappa satt også litt oppi med meg.




Da mamma kom hjem så gikk vi alle tre på en trilletur ned til Askøy Senter. Pusen Tinka følgte etter oss et langt stykke. Pappa ble litt redd for at Tinka skulle følge oss helt ned og ikke finne veien hjem igjen. Så han måtte følge henne hjemover igjen. Men når den store bussen kom oppover så løp hun hjemover. Flinke pusen. På senteret spiste vi middag og handlet litt mat-greier med hjem.


Pappa tullet seg litt på veien hjem slik at mamma fikk latter-krampe og problemer med å gå :-) Jaja. Nå er vi hjemme og mamma har tatt kveldsstellet av meg mens pappa har jobbet litt i stuen (sparklet litt).

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar