onsdag 18. august 2010

Første dag i barnehagen

Hei! I dag har jeg hatt min første dag i Kleppe Barnehage. Det var kun to timer (kl 09 til 11), men det var kjempegøyt. Mange koselige barn der og noen skikkelig greie voksne som skal passe på oss. Jeg fikk leke med biler og fikk også trille litt med en dukkevogn (selv om det kanskje er litt femi). Jeg må nok bli vant til at jeg må dele lekene med andre. Det var noen som tok lekebilene fra meg i dag og da ble det litt grining, men de voksne ordnet opp og sa at her må vi dele og den som har leken først den må få ha den. Jeg har også gått mye selv i dag. Det ser for meg ut til at det er den måten man helst skal forflytte seg på. Jeg fikk også leke litt ute. Der ble det oppdagelsestur og leking i sandkassen med de andre barna. Da vi skulle gå hjem så begynte jeg å grine litt fordi at jeg hadde det såååå kjekt. Pappa sa at vi skal tilbake dit i morgen og da skal vi være der litt lengre. Jippi!
Jeg har også fått min egen sandkasse hjemme, men vi har ikke hatt sand oppi den enda. Det er visst noen fæla regler med kala sand man kan ha oppi så vi får se om vi ikke finner det i morgen.
Ingen bilder fra barnehagen pappa ikke tok bilder der i dag.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar