onsdag 4. august 2010

Lunsj med mamma og ut på tur

Heisann!
I dag var jeg kjempetidlig oppe - før mamma gikk på jobb. Mamma gikk vel på jobb rundt halv syv. Jeg fjaset litt stuen, mens pappa lå på sofaen og hvilte øynene. En kjapp tur innom Christian og de for å levere innbydelse før vi dro på lunsjbesøk til jobben til mamma. Da sov jeg så jeg fikk ikke så mye av det med meg. Så dro jeg og pappa hjem igjen. Etter litt fjas hos de dro vi innom onkel Gisle en tur. Han jobbet i hagen. Jeg var litt på plenen og terrassen. Jeg så en stankel-edderkopp som jeg kverka med fingen min. Jeg kunne ikke vite at den fikk vondt av det. Så har jeg sykla til lekeplassen og disset litt. Det er morro. Nå er vi hjemme igjen og forhåpentligvis har vi middag klar til mamma kommer hjem.

Her er noen bilder fra dagen sålangt:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar