søndag 11. juli 2010

Helgetur til Husnes

Hei! Det er en stund siden sist gang vi skrev noe fjas her inne, men det er sikkert en knakende god grunn til det. Uansett. Jeg har det som vanlig helt toppers her med mamma og pappa. De tar godt vare på meg og duller med meg.



I helgen har vi vært på tur. Jeg og mamma hentet pappa på jobben på fredag og så kjørte vi mot Husnes. Der bodde vi hos Reni og Terje (mammas tante og onkel). Vi traff også GB og Kjartan (mammas fetter) og deres sjarmtroll Jonas (10 mnd i dag). Trine, Kjartans lillesøster, var også hjemme. Vi har hatt det kjempekoselig og har hatt nydelig vær. Grilling har vi hatt tid til. Jeg og Jonas har fått badet i badebaseng. Mamma har fått shoppet litt klær til pappa. Pappa har fått sett litt på fotball-VM og slikt.

Jaja. Nå er vi kommet hjem igjen og vi er alle slitne. Nå får pappa heller få lov til å se resten av VM-finalen mellom Spania og Nederland.

Bilder fra turen:


Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar