lørdag 19. juni 2010

Tur til Hanøy

Hei!
I dag har mamma vært hos frisøren og jeg og pappa har kost oss hjemme. Vi tok en trilletur ned til Askøy Senter og møtte henne der når hun var ferdig. Så fikk vi prøvd nytt bilstol til bilen. Siden jeg nå er stor gutt så trenger jeg større bilsete. Tror det blir dette. Selv om det er litt stort så går det sikkert greit i vår bil. Så kjøpte vi noe annet på barnebutikken - en sånn dings som vi kan ha mellom stuen og kjøkkenet slik at jeg ikke roter i skuffer og skrur på komfyren i hytt og pine. Vi traff også på Christian og Ann Cathrin og barna Jakob og Karoline. De skulle på telt-tur. Håper de får det koselig. Så handlet vi litt.

Da vi kom hjem så snudde vi i døren og tok en biltur til Hanøy. På veien så vi mange syklister og folk som jogget. Det var da triathlon-løp på Askøy. Svømming i Tveitavannet, sykling og løping til Ramsøy. Mange slitne folk vi så, men de var spreke da =)

På Hanøy var vi innom tante Laura og onkel Alfred. Der så de på svenske-bryllup på TV. Lillian var også der. Det samme var Jorun Lise, Steffen og Trond. Jeg fikk kose meg på gulvet og skrattet og lo slik som jeg kan best. Vi fikk også spist litt nons (måltid i fira-tido). Så var vi ute en tur og hilste på lammene (som var blitt litt store). Det blåste litt mye på Hanøy, men det var fint vær. Da vi skulle til å kjøre så kom onkel Gisle og Arvid kjørende.

Nå er jeg hjemme og har sovet litt i bil/vognen.

Snakkes senere.

Her er noen bilder fra i dag:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar