onsdag 12. mai 2010

Joakims istest

Hei!
I dag har jeg hatt min årlige is-test. Jeg ble litt forbanna da jeg så på BT at de ikke hadde med Isbjørn Is på testen. Vel, jeg har som stolt beboer på Askøy tatt saken i egne hender.

Jeg gir Kid Figur-is terningkast 6. Den har fin smak og fin konsistens. Smelter fint utover alle kroppsdeler og klær. Jeg liker spesielt de forskjellige fargene og figurene på is-pinnen. Fiffi triks der av Isbjørn Is. Min is-pinne var i dag grønn, men pappa klarte ikke å tolke figuren etter at den hadde fått gjennomgå en omgang med tennene mine.





Etter at deler av isen er spist opp så kan jeg anbefale et bad i en Ikea stamp for å få vekk den grøvvstæ gørra =)

Natta og over ut.

1 kommentar:

  1. Sander syntes isen så god ut, og Mats synes det var morsomt å lese om terningkast for isen. :-)

    Hilsen oss tre

    SvarSlett