lørdag 8. mai 2010

Bursdagsfeiring

Heisann!
Nå er jeg klar for bursdagsfeiring. I dag kommer det mange store og små mellom kl 14 og 17. Se kor gla eg e.

I dag har vi hatt mange kjente fjes innom hos oss på mat og drikke. Jeg har også fått masse fine gaver til bursdagen, men jeg brydde meg ikke så mye om de. Syntes det var morsomt med all den action'en som var. Mange barn og voksne som koste seg.

Her er bilder fra bursdagsfeiringen i dag.




PS! Ovenfor ser dere Veronica som fikk en ny klokke som de kan ha i stuen. Den klokken som de har funker ikke. =) Tjihi!

Nå er alle gjestene gått og vi har fått ryddet litt. Jeg har fått kveldsmat og kveldsstell. Sover nå søtt i sengen min. Mamma og pappa er nå litt sliten. I morgen er det en ny dag og da skal vi i bursdagsfeiring for fetter Jesper som blir 11 år på mandag.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar