lørdag 22. mai 2010

Lørdagsbad

Hei! I dag har vi fjaset hjemme. Jeg har sovet litt dårlig i natt pga tett i nesen. Mamma måtte sove med meg i stuen. I dag tidlig var jeg og pappa på posten og hentet pakke. Tror det er en bursdagsgave til meg fra Ingeborg (datteren til Janne - en jobbkollega av pappa). Jeg sovna i bilen, mens pappa var innom en butikk for å kjøpe en ny "grappse".
Jeg fikk meg en god blund i formiddag. Og litt senere så kom Kim og kidsa en tur innom. Alle de snille barna fikk is.
Så fikk jeg lov å bade i badekaret sammen med pappa. Vi måtte jo teste ut den kule badeleken som jeg fikk tilsendt fra Ingeborg helt fra Trondheim. Da jeg var ferdig så ble pappa sittende igjen i badekaret for å leke videre med leken min. Men det fikk han lov til.

Nå er vi på vei ut for å ta en tur til Veronica og Ronny og de i Gosen. Jeg sovner nok i bilen. Snakkes.

2 kommentarer:

  1. Det tror jeg var det korteste besøket på Gosen noen sinne :(

    SvarSlett
  2. Så bra at badeleken falt i smak, både hos store og små. :)

    SvarSlett