mandag 24. mai 2010

Dåp for Benjamin til Lise og André

Hei hei!
I dag har vi vært i dåp til Benjamin - sønnen til pappa sin niese Lise. Vi var i Strusshamn kirke rundt halv elleve. Selv om kirkeklokkene dundret så fikk jeg sove. Jeg sov meg gjennom hele greia i kirken. Våknet på slutten. Det var mange konfirmanter der som "nesten" sov også. Konfirmantene må jo være på så og så mange kirkegreier. Jaja, det er lenge til jeg skal være sånn derre konfirmant. Fetter Markus (som i år er konfirmant) koste seg med spill på Ipod'en for å få tiden til å gå, mens fetter Jesper var litt sliten og sov litt på kirkestolene hos pappa onkel Joar. Vi gikk ut litt før det var over for å skifte en bleie.
Så russlet vi bort til Shoddy'en der vi fikk god mat og drikke. Jeg fikk smake på litt av hvert. Onkel Kjetil hadde laget masse nydelig mat. Jeg tror at jeg likte sjokolade-kaken aller best. Nam! Jeg fikk også krype masse rundt omkring på gulvet der inne. Det var også veldig kult.

Her er noen bilder fra dåpen til Benjamin:


Laller puten nå. Natta og takk til alle som lagde nok en gøyal dag i mitt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar