torsdag 13. mai 2010

Besøk av fam. Solhom og litt stunts

Heisann! I dag har det vært fint vær og jeg har vært masse ute. Litt i dissen og litt på plenen. Dissen er fremdeles veldig gøy, men litt slitsomt å ha solbriller på.


I ett-tiden kom familen Solhom fra Os på besøk til oss. Alle sammen utenom Hege-Therese som er hjemme. Jeg fikk Mikke Mus Klubbhus leke. Jeg digger Mikke Mus og den var midt i blinken.


Gjestene fikk litt innbakt pølse, drikke og litt kakerester. Og alle barna fikk is. Jeg også.


Onkel Joar børstet støvet av noen gamle jetski og gikk opp på taket. Han hoppa ned i trampolinen, mens alle barna i nabolaget heiet og hoiet. Lurer på når noen av barna er på taket med jetski?


Susanne trillet meg en tur i vognen slik at jeg sovnet. Og nå har Solholms dratt hjemover. Mulig vi treffer de i morra i byen.

Snakkes senere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar