mandag 17. mai 2010

17. mai-feiring

Hei! I dag har jeg feiret min andre 17. mai-dag. Tror jeg fikk mer ut av denne dagen enn den i fjor. Vi var nedom Kleppestø Barneskole for litt fjasing der. Der traff vi på onkel Joar, tante Therese og fetter'ne Jesper og Markus. Samt en del andre kjente.


Etter skolen gikk vi opp til onkel Joar for en matbit. Jeg fikk middagsglass og de litt mer voksne spiste koldtbord.


Jeg fikk en pinneis. Nam!


Så tok jeg, mamma og pappa en tur opp til morfar og de. Pappa tok en dukkert sammen med Poem og morfar. Mens jeg koste meg inne med mamma, Nan og lille Ola.


Meg og morfar.


Storebror Poem og lille Ola =)


Nå er vi hjemme alle sammen. Jeg sover trygt i sengen min, mens mamma og pappa slapper forhåpentligvis av. Pappa skal tilbake på jobb i morgen, så da må jeg og mamma klare oss alene.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar