torsdag 6. mai 2010

Min første bursdagsfeiring er over

Hei! I dag har jeg hatt en strålende bursdagsfeiring. Tidlig i dag fikk vi besøk av Stine og Tilde. De kom med en fjong matboks og drikkeflaske. Mulig matboksen var litt girly. Men de var veldig kule. Så i halv-seks-tiden kom bursdagsbesøket mitt: Morfor, Nan, Ola og Poem, onkel Gisle, onkel Joar og tante Therese og fetter Jesper (fetter Markus spiller kamp på Osterøy), og Arne og Åse. Onkel Kjetil er på ferie i Thailand, men han ringte til meg helt der nede i fra.

Vi hadde vaffler, Pink Lady eplekake, fruktkake og is. Nam! Morfar er velig glad i is, så vi hadde kjøpt inn nok is =)

Her er jeg i fjonge klær og kuler'n på gulvet. Jeg liker ikke å ha labber på.


Nedenfor følger noen bilder fra dagen i dag =)



Nå sover jeg søtt i sengen min og i morgen er nok en ny dag med nye sprell og fanteri.

Tusen takk for alle gratulasjoner på dagen min.

Og på lørdag er det nok en festdag - da feirer vi dagen en gang til =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar