tirsdag 4. mai 2010

Mye fjas på en dag

Heisann! I dag har vi hatt masse på tapeten. Vi stod opp en time før vi la oss og dro sporenstreks til Askøy Terapibad for en morgendukkert. Etter en del fjasing i bassenget av både stor og liten så dro vi til Ikea for å bytte noe "fat" til noen årntlie fat. Pappa hadde kjøpt feil hinn dagen. Så kjørte vi innom Løiten Lys for å se om de hadde noe bursdagspynt, men vi fant ikkno. Jeg fikk kjøre en gammel barnevogn der inne i butikken. Mamma kjøpte en ny lysestake lik en som hun hadde knust, men da vi kom hjem så vi at den var i feil høyde, så den må byttes i en lavere eller høyere. Jaja... Så kjøpte vi noe lunsj på Safarien og spiste mat ute. Jeg spiste medbrakt matpakke med leverpostei-skive. Etter dette durte vi mot Os til fam. Solholm for å spise litt lunsj (rester fra konfirmasjonen).

En liten trille-tur fikk vi også tid mens vi var på Os. Her er noen bilder fra turen.


I tillegg til å trille på meg, så måtte pappa drasse på Svanhild som hang seg på.


Så ble pappa satt i fengsel, men fikk en slurk baby-smoothie hver time av fengselsbetjent Svanhild. Pappa ble sluppet ut på grunn av god oppførsel.


Etter noen timer på Os så sovnet jeg. Da kjørte vi til Lagunen for å handle inn de siste tingene til bursdagen min. Her er jeg på kafe'en og får mat og drikke. Drikken går ned på høykant =)


Selv om jeg får min egen mat, så synes jeg det er morsomt å spise det som mamma og pappa har. Jeg fikk smake på mammas kylling.


Jeg sover nå i sengen min. Pappa har vært på trening, mens mamma har passet godt på meg. Natta fra Joakim (snart 1 år).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar