søndag 23. mai 2010

Tur i byen med Solhoms, onkel Joar og Jesper

Heisann! I natt har jeg heldigvis sovet litt bedre enn sist natt. Kanskje det var en blanding av at sengen var litt på skrå og at jeg fikk noe Mentulatum-greier under føttene da jeg la meg. Som dere husker så var vi hos Veronica og Ronny i går, men vi hastet oss hjem da jeg begynte å breke meg. Jaja. Men i dag har jeg altså vært litt bedre. Noe som var bra for oss alle tre.

Anyway. Vi dro i dag inn til byen sånn i halv-ett tiden. Vi skulle treffe Svanhild og røkkla fra Os. Onkel Joar og Jesper var også med oss. Like etter vi var kommet ut fra Klostergarasjen så traff vi Marit og Knut Egil (fra Haugesund). Marit var farmor sin bestevenninne. Vi traff også på Reidun (en kusine til pappa). Så gikk vi og fjaset litt rundt omkring i byen. Bort til fisketorget der jeg hilste på krabbene og på fisketorget der onkel Joar (som bærte meg) tok en Michael Jackson litt nærmt kanten. Neida, onkel passer godt på meg.

Etter alt dette så dro vi alle sammen - 12 stk - til Friday's for å spise middag. Jeg fikk maten først og så fikk de andre. Jeg fikk også leke meg med en ballong. De andre lagde sånne gøye stemmer. Etter maten gikk vi videre og fant oss litt Frozen Yogurt is. Men da sov jeg. Så jeg vet i grunnen ikke at de har spist is uten meg.

Her er noen bilder fra i dag:





Nå har jeg fått grøt og melk. Jeg leker litt på gulvet nå og skal snart i seng, men det vet jeg ikke enda.

Natta!
Susser og klemmer til alle kjente fra Joakim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar