torsdag 2. februar 2012

Vannkopper

Hei!

Jeg har vannkopper for tiden og er full i merker på hele kroppen. Får håpe det snart er over, men det kan ta litt tid. Selv om jeg har vannkopper så er jeg utrolig nok i kjempegodt humør og leker og koser meg hjemme. Mamma har vært hjemme med meg noen dager nå. Nå er det pappas tur til å være hjemme med meg. Mamma er kjempeflink å ta på hvitvaskpulver på meg - jeg liker det ikke, men hun gjør det så forsiktig. I natt sov jeg gjennom hele natten. Sånn var det ikke de første nettene. Da var det skikkelig vondt og jeg grein mye.

Her er et bilde når jeg sover i sengen til mamma og pappa.



Vel, nå er klokken halv ti og vi har stått opp etter litt tv-titting i sengen. Nå er det litt frokost og så leking i stuen.

PS! Jeg tror mamma og pappa er glad for at det finnes Ipad, Youtube og Disney Jr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar