mandag 6. februar 2012

Kjørt mamma på jobb

Hei
Som dere har fått med dere så er jeg syk med vannkopper. Det er kjedelig å være hjemme fra barnehagen, men jeg koser meg hjemme med mamma og pappa. I dag er det mandag og pappa er hjemme med meg. Vi har kjørt mamma på jobb i dag siden hun lot bilen sin stå igjen på jobb på fredag. Før vi kunne kjøre så måtte vi måke vekk masse snø. Det var masse kø på vei til jobben, men det gikk helt fint å kjøre. Jeg fikk se på Biler-film mens mamma og pappa hørte på radioen.


Sover i sengen til mamma og pappa.


En herlig blanding av vannkopper og mollusker. Håper også molluskene forsvinner snart.

Så noen bilder av Tinka. Av og til står hun med hodet i do-skålen og drikker "vann" derfra. Hun liker også å leke med bilene mine når de ligger på gulvet. Og i går så ødela hun deler av Brio-togbanen min. Så... Hanøy-katter er ikke som andre katter :-)





I morgen skal mamma være hjemme med meg mens pappa skal få ta en tur på jobb. Regner nok med at jeg må holde meg hjemme til skorpene på vannkoppene har falt helt av + litt til.

Snakkes.

Klemmer til alle fra Joakim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar