torsdag 9. februar 2012

Snart helt frisk (håper jeg)

Hei.

Jeg er fremdeles hjemme fra barnehagen pga vannkoppene mine. Men nå er jeg snart helt frisk håper jeg. I dag er pappa hjemme med meg. Vi har kost oss masse. Lekt med ball og bygget tog-bane. Jeg regner med at jeg er hjemme i morgen også. Da blir mamma hjemme med meg.

Jeg håper å kunne gå i barnehagen på mandag, men siden det går omgangssyke i barnehagen så lurer vi litt på hvor lurt det er. Det er visst snakk om noen ettersykdommer etter vannkopper. Må muligens vente lengre om jeg må vente til alle "skorpene" er falt av. Vi får se.

Jeg er uansett i godt humør og full av energi. Barnehagen kan glede seg til jeg kommer tilbake :-)







Snakkes!

Digitale-klemmer til alle fra Joakim (slik at dere ikke blir smittet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar