søndag 12. februar 2012

Mammadag

Hei mammaen min!
Gratulerer så masse med dagen til deg og alle andre mammaer der ute. Kjempeglad i deg. Suss!

Klar til å gi gave til mamma. Venter på at hun skal komme ut av dusjen. Hun fikk boken 'Glad i deg mamma' som handler om Veslebjørn. Så fikk hun et lite rosa smykkeskrin som ser ut som en deilig muffins.



Se så kul jeg er i Napapijri-genseren som mamma og pappa kjøpte til meg da de var i Praha i høst.

I dag har jeg vært i Askøyhallen og fjaset rundt med mamma, mens pappa har jobbet litt. Senere så var vi på Egon og spiste middag før vi dro opp til morfar og de en tur. Nå er det natta og i morgen må jeg i barnehagen. Vannkoppene er borte og jeg er full av energi som må ut - så watch out avd Dain.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar