torsdag 13. januar 2011

Tut tut...

I dag har jeg vært hos legen nok en gang. Mamma fulgte meg til legen. Jeg fikk noe ny medisin som jeg skal gå på i 3 dager. Kanskje øre-fjaset forsvinner mer da. Ellers så ser jeg ikke mammma så mye da hun jobber så veldig mye disse dagene med sånne tall og pluss og minus og slikt. Så pappa må ta seg av alt i hus og heim og med meg. Men jeg har det veldig gøy med super-pappa'en min.

Her har jeg fått en liten pepperkake-mann. Er ikke jeg herlig?


Her i hyllen har jeg alle bøkene mine. Nå vil jeg lese den alle bilene. PS! Ett eller annet sted så ligger det en bok som tilhører Laksevåg Kirke. Jeg har stjelt den med meg hjem. Vel, det er ikke helt riktig. Mamma kan forklare om noen lurer på hvorfor jeg har en bok fra kirken her hjemme.


Skitne vindu på veggen der hvem er skjønnest i landet her...


Her er jeg tidligere i dag da jeg og pappa lekte med tog. "Tut tut" sier jeg når jeg kjører med toget. Jeg klarer å bygge tog-banen selv. Jeg er kjempeflink.


Nå har jeg og pappa badet i badekaret. Det ble masse vann overalt og jeg koste meg. Har fått pysjen på og fått melk. Sove nå Hinkel Pinkel ponkel donkel akka makka kakk madda fakka pø.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar