søndag 16. januar 2011

Barnevakt hos Lura-småtrollene

Hei og hopp. I går var jeg og pappa barnevakt for Jakob og Karoline. Det er kidsa til Christian og Ann Cathrin om noen Lura'r litt på det. De skulle på øving med EBML og da måtte jeg og pappa trå til for å passe de to små. Jeg ble med som ekstrahjelp. Pappa har lovet meg 20 kr for jobben.

Vi hadde det kjempegøy sammen. Vi fikk leke med tog og klinke-kule-bane. Så fikk vi se litt film også. Selv om jeg ikke har ro i ræven til å sitte stille så lenge.


Jeg kom til tog-himmelen der nede. Jakob har masse tog leker.


Alle leker fint sammen :-)


Klinkekule-bane-dingse-bomsen var moro.


Så hadde jeg og Karoline det veldig moro i trappen.



Mamma kom innom før vi dro hjem fra barnevakt-oppdraget. Da hadde mamma tidligere på dagen svidd av en god del tusen lapper på en eller annen kjole som hun skal bruke i sommer. Så hadde hun også vært innom jobben og jobbet noen timer overtid med + og - og slikt.

I dag (søndag) har vi bare vært hjemme og slappet av. Jeg har kost meg med mamma og pappa har fått sove litt lengre enn oss andre. Jeg har hatt en hvil. Pappa har sett Liverpool mot Everton og der ble det 2-2. Så har vi hatt besøk at takst-mannen for å få justert taksten på den kassen vi bor i.

Nå ligger jeg i sengen min og griner og syter litt, men det varer bare en liten stund siden mamma og pappa ignorerer meg.

Natta og takk til alle for en finfin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar