lørdag 29. januar 2011

En stund siden sist

Heisann alle sammen. Det har vært en liten stund siden jeg blogget sist. Grunnen til det vet jeg ikke helt, men det har kanskje litt med at vi alle tre er opptatt for tiden og at tiden flyr full fart.
Vi har det bare bra, selv om jeg enda ikke er helt frisk i øret mitt. Prøver nå ut enda en ny medisingreie. Vi har også vært på Haukeland sykehus noen ganger og skal opp dit igjen på tirsdag for en ny kontroll. Der oppe er det et kult venterom med masse leker, selv om jeg synes det er veldig gøy å løpe i alle de gangene de har der oppe. Jeg blir litt sint når jeg ikke får lov til å gå dit jeg vil. Jeg har også fått en legetime til en ØNH spesialist i slutten av mars.
I dag har jeg blitt passet på av Gosen-folkene på Sandsli mens mamma og pappa har vært i butikker og laget gaveliste til bryllupet i sommer. Tviler på at det er noe morsomt il meg på de listene. Så har vi også snust på om vi skal dra til syden en tur i ferien. Men det er ikke avklart helt enda, selv om jeg tror at mamma og pappa har veldig lyst.



I morgen skal vi i 1 års dag til Benjamin (sønnen til niesen til pappa). PS! Han får en sånn stablegreie som jeg leker med på bildet over. Ikke den, men en helt ny en.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar