onsdag 5. januar 2011

Og vi er i gang...

Heisann. En liten stund siden sist bloggings, så vi får slenge ut noe fjas i kveld. Jeg har begynt i barnehage igjen etter julen og det har så langt gått delvis bra. I går måtte pappa hente meg kl 10, siden jeg bare grein heile tiden. Men i dag har det gått kjempefint.


Meg og Ole Brumm


Her er jeg på tur med hunden som jeg fikk av Ingeborg i Trånnhæim.


Et rundstykke med leverpostei klesset utover flaisen. Noe havner utrolig nok inn i munnen.


Lager diskotek med lysgreien som mamma og pappa fikk av Gosen-dudsene.


Her er gaven som pappa fikk av meg: Buzz Lightyear. Woody har gjemt seg i lekekassen.


Koser med mamma'en min :-)


Bader.


Bader litt til.


Og snart ferdig med å bade.


Viser onkel Joar åssen man skal legge puslebitene på plass.

Nå er jeg i sengen med en flaske varm melk. Mamma er på jobb og hun skal svinse innom barnehagen kl 20 for da er det møte der nede.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar