lørdag 13. november 2010

Roteverk og kunstverk

Hallaien alle sammen!
Denne uken har pappa vært syk og vært hjemme fra jobben. I går (fredag) var det planleggingsdag i barnehagen og da var jeg hjemme med pappaen min. Vi var en tur på Lagunen og så var vi innom jobben til pappa. Vi skulle spise litt kake og si hadet til Camilla som skal slutte. Der fikk jeg kost meg masse og tror jeg sjarmerte noen og enhver på jobben til pappa. Det skal ikke så mye til da jeg er jo helt herlig :-)

Her er noen bilder som vi har tatt de siste dagene.


Drikker litt drikke i den kule drikkeflasken som vi har drikke opp som vi kan drikke.


Vi kan nesten se stuegulvet. Trenger litt mer leker slik at vi kan dekke alt.


Tegner litt på lørdags formiddag.


Man kan også tegne seg litt i fjeset. Pappa har tegnet Phillip (stjerneskrujern), men jeg må fikse litt på den.


Her er mitt kunstverk. Dersom noen vil kjøpe det for en haug med penger så blir mamma og pappa glad.

Vel. I kveld skal mamma og pappa i bursdagsfjas-dag til Trine oppe hos Vidar og Trine på Nipefjellet. Så tror det er tante Therese som skal se til meg i kveld. Vel, tror noen snart planlegger at noen må ha seg en liten lur. Håper det ikke er meg for jeg har masse jeg skal gjøre i dag.

Susser og klemmer fra lille Joakim.

:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar