onsdag 3. november 2010

Litt syk igjen

Heisann alle sammen. I skrivende stund er jeg hjemme med pappa. Jeg måtte ta meg en hjemmedag da jeg er blitt syk igjen. Hoster og harker. I natt har jeg holdt mamma og pappa våken og turnet i sengen. Så i dag er ikke jeg i barnehagen. Det er litt dumt, for der trives jeg veldig godt. Jeg skal visst til lege i morgen, men det vet jeg i grunnen ikke noe om.

Ellers så er det ikke så mye spennende som skjer. Jeg har lange dager i barnehagen og er nokså sliten når mamma eller pappa henter meg. Okei, av og til kommer de begge for å hente meg. Sikkert fordi jeg er en sånn herlig liten gutt.

Her kommer noen bilder fra de siste dagene.


Fin-fin sovestilling.


Her er lille onkel Ola på besøk (Ja, jeg har en onkel som er mindre enn meg)


Leker med Lego og har et aldri så lite lurt blikk.


Her er Poem og lille Ola på besøk.


Og her har jeg fått en liten skål med kjeks, rosiner og litt frukt. Nam!


Snakkes alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar