søndag 7. november 2010

Grøt, graut, boller og kiling

Heisann alle sammen!

Har denne uken også vært litt syk og vært hjemme fra barnehagen. Onsdag med pappa. Torsdag og fredag med mamma. Torsdag var jeg innom legen og fikk litt medisin som jeg skulle ta i tre dager. Legen min bestemte også at jeg skulle bruke barne-astma-medisinen til vinteren er ferdig.
Fredag var jeg innom barnehagen en kjapp tur for å ta bilder og så hjem igjen. I helgen har vi bl.a vært innom Ikea en tur, vært på Os og hilst på gale-hus-familen som holder til der. Pappa har vært syk og hoster og harker og sover dårlig om natten. Stakkars pappa. Synes veldig synd på han som har det så fælt. I skrivende stund er han ikke så mye bedre - selv om Liverpool seieren over Chelsea hjalp litt på. Jeg er blitt veldig flink til å ta astma-medisinen min. Vi fikk i dag bort god middag fra onklene min (pinnekjøtt og slikt). Vi skulle i grunnen i middagsbesøk, men siden pappa ikke her helt i slag så vil vi ikke at de andre skal bli smittet. Tidligere i dag bakte jeg og mamma boller. Det var gøyt.

Her er noen bilder fra helgen:

Sånn kan det gå når pappa må på do mens jeg spiser grøt selv.


Her får jeg smake semulegrynsgraut (en klassiker om lørdagen).


Så bakte jeg boller sammen med mamma.


Kile kile =)


Kile kile =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar