mandag 8. november 2010

Back in business og 1 kg pepper

Hei!
I dag har jeg vært i barnehagen. Der har jeg kost meg masse. Det ser ut til at noen dager med litt medisin gjorde susen. Pappa har vært hjemme fra jobben i dag og han leverte meg. Jeg hadde med meg Ventoline-medisinen i barnehagen. Pappa måtte fylle ut en haug med skjemaer til barnehagen for at de skal ha lov til å gi meg medisinen en gang for dagen. Da mamma hentet meg i dag så hadde de glemt å gi meg medisinen. Jaja. Det gjør ikke noe. Vi glemmer det litt her hjemme også. Mamma har hentet morfar-gutten Poem på skolen i dag. Siden morfar måtte til Oslo en svipptur. Så i dag har jeg, Poem, mamma og pappa bakt pepperkaker. Poem syntes det var gøy. Jeg syntes det var sånn passe.


Mamma viser meg hvordan det skal gjøres.


Så gjør jeg det samme oppå der som mamma har vist meg.


Så prøver jeg litt for meg selv.


Og sånn så det ut i dag tidlig. Ikke at det har noe med saken å gjøre da.


Ha en finfin dag alle sammen.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar